They call me freedom, just like a wavin' flag

har städat klart nu, skönt! iaf, dagen idag har varit chill. hade tid hos psykologen klockan 9, så slapp so;n vilket jag inte klagar på. pratade ganska länge den här gången, så fick gå direkt till fysiken efter det, den lektionen flöt iaf på. sen matten rullade också på som vanligt. sen lunch och gympa. och galet vad kul gympan kan vara ibland, haha! sen hade jag kemi typ 10 min, för jag skulle till kuratorn, och den här gången pratade vi aslänge, så missade hela andra so lekitonen också, haha! aja, sen musik, fick spela massa instrument hela lektionen, chill!:) sen när jag kom hem hade mina nya hårförlängningar som jag beställt kommit:D

aja, ska göra några fysiktester på datorn nu, sen får jag se vad som händer:)
så vi hörs, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0