onsdag

Hade inställd spanska imorse, så vi fick sovmorgon. Grymt skönt var det! Sen fick jag göra klart mitt läsförståelsetest, och ja.. det visade sig att jag hade djupa lässvårigheter. Så nu äntligen kan jag få den hjälp jag behöver!
Jaja, sitter iaf hos kajsa nu, och väntar på att hon ska duscha klart. Sen vet jag inte om vi ska sova hos hon eller hos mig, eftersom resten av min familj drar ner till västkusen imorgon bitti, och hennes familj till finland haha. Men jajaja, det löser vi:)
Haha, känns som om det här blev ett väldig tråkigt inlägg men skit sammaaaaaaa;)
Men nu är hon klar, puss

Kommentarer
Postat av: Flisans FOTOBLOGG

Allt bra?

2010-05-13 @ 12:45:55
URL: http://fotobyflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0