mellis skillzzzz

Jag och melinda började färga hennes hår för andra gången när klockan var typ.. 10?
Och för typ en kvart sen så hoppade melinda upp ur sängen och kom på att hon hade glömt att skölja ur dom, hahahahah skillzzzzz mellis:]

Jaja, har iaf suttit och gjort mig en ny header, hade lessnat på den andra redan:] kan tänka mig att det blir så snart igen? haha ;p
Och en annan sak jag kan berätta är att melinda just nu har damp, helt seriöst haha! Hon sitter och dansar o sjunger till varje låt som spelas, sen sitter hon och berättar roliga saker för sig själv? hahahah tjejen alltså ;)

Kommentarer
Postat av: mmelinda§

jag är bäst !!! DD:D::D

2010-05-02 @ 00:57:54
URL: http://mmelindakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0