lov,lov,love

Känns så grymt skönt med lov nu! Bara få vila ut, och umgås med dom bästa! :) Det gillas starkt!
Spanskaprovet gick superbra! Hoppas på bra betyg nurå! Och svenskaredovisningen ville Angelica att jag skulle spara tills efter lovet, så att jag får göra det med dom andra tjejerna.

Drog med Michelle hem till henne direkt efter skolan, därför har jag inte kunnat uppdatera.
Men kvällen har varit braaaa, och jag antar att det blir Michelle en stor del av lovet (:

Har så enormt ont i nacken nu, usch.
Ska nog gå och tvätta bort sminket nu, sen lägga mig i sängen och kika om det är nått på tv, som jag kan seee.
Men vi hörs när jag vaknar osv.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: photoblog by malinhe ♥

SVAR: jo, det är iallfall bättre än förut:)

hur är det självdå ?:)

2010-03-06 @ 11:17:59
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0