grattis papii

Torsdag idag, vilket innebär - snart helg!
Och det gillas starkt, för helgen kommer bli superbra, det känner jag på mig :) Jag och Kajsa ska till stugan och va där hela helgen, mys säger jag bara! =)

Fick tillbaka spanskaprovet igår, och jag fick VG, wiiiho, de högsta betyg jag nånsin fått:] glad tjej kan ja lova!
Också gjorde jag bort svenskaredovisningen idag, och det gick också toppen, så hoppas på högt betyg på det också!

Sen har vi haft fullt hus hela kvällen, för papii fyller år, så nu har jag lagt på mig några kilo tårta osv(a) hehehe..
Ska snart lägga mig och försöka sova, är trött som en gris!
Så nu säger jag godnatt (k)





Kommentarer
Postat av: isabell

bra jossan!!!:)<3

2010-03-19 @ 20:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0