torsdag

Jävligt slapp dag idag kan jag lova!
Städade i typ en halvtimme, skåpen, klassrummet, ute osv, sen fick vi tårta eftersom vi vann brännbollen igår, sen rast i typ en och en halv timme, sen halv 12 skulle vi upp till skogen och grilla med klassen, riktigt mysigt vill jag lova! :) var där till typ 20 i ett, då gick jag hem, sen var jag med olivia, och vi stekte jäkel vill jag lova!;)

Jennifer hade ju också kalas här idag, så när det hade slutat så följde jag och olivia moa och lisa en bit på vägen, sen slutade det med att vi hamnade hemma hos moa.. haha! Så vi hoppa studsmatta ett tag, sen gick lisa och moa och gjorde nå annat, så jonas bjöd oss på fika haha:] så vi satt och pratade med han och lisen en lång stund om allt så att säga! Sen efter ett tag gick vi in, och gjorde typ ingenting.. satt o prata med jonas, igen haha! Men kvällen har iaf varit sjukt grym!

Nu ska jag gå och borsta tänderna osv, sen hoppa i säng :)
Så godnatt:*








<jag hihi,  blekfis-olivia >




Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi neee ja skulle aldrig klara haha xD

2010-06-10 @ 23:39:41
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Tobbe, | Tomelillas största blogg...

Tjabba..!

Allt bra?



Ha en toppen sommar!! :D

2010-06-10 @ 23:51:43
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0