i väntan på att olivia ska komma

stora testet 2010!
Vad gjorde du igår?: inte ett piss
Har du ett eget rum?: yes
Är du kåt just nu?: självklart, våt och redo alla tider på dygnet
Vill du ha klubba?: om den är röd
Tycker du om stjärnor?: jag är en stjärna
Vad ser du om du tittar bakom dig?: spegel
Gillar du att baka?: jjappzzzz, fast nä.
Föredrar du blondiner före brunetter?: blond såklart
Hur många vänner har du på bdb? : venne
Har du varit inne på snyggast.se?: haha joke
Har du skurit dig?: varje kväll med kökskniven
Vad åt du senast?: chipzzzzz:$

Brukar du skriva fel på tangentbordet?: aldrig hähä
Vilken är bästa låten just nu? massooor!

Har du blivit sviken?: ja
Vad ska du göra i helgen? njuta av sommmmmmarlovet
Vill du dö ?: inte just nu
Har du någongång ägt en plastros?:  ja:D
Tycker du om att teckna?: unseriööös
Har du ljugit?: ja
Vad vill du bli när du blir stor? batman
Har du tittat på melodifestivalen?: tyvärr
I så fall, vem hejade du på?: eric sexbomb<3
Gillar du mat ?: klart, mitt o kajsas liv ju
Hur lång är du?: 152 typ
Har du hål i öronen?: om jag har
Hur mycket är klockan?: 18:52
Har du haft en tjej/kille?: kille,jap
Har du något slags nitarmband? haha dangerous
Är din säng bäddad?: ne:]
Vad är ditt smeknamn?: jossan den bästa såklart
Hur många bilddagböcker har du haft?: 1
Vad är din dröm just nu?: mycket
Är du emot homo-bisexuella? nä det äla gulligt
Varför gör du den här saken?: känner mig häftig
Har du en teve i huset?: nej, brukar lyssna på ardio P4 bara

Har du varit olyckligt kär?: jao
Tänker du göra klart det här testet?: ah
Största sorg just nu?: bajs
Största glädje just nu?: dom närmaste<3
Skulle du dö för?: same
Vilket program är ditt favorit program?:  massor
Den starkaste du vet: jag själv (h)
Vad är det snyggaste på dig?: akrlgoadrh
Hur mycket är klockan nu då?: sluta
Brukar du göra smileys?: :D8D:);):(:O:$:'(
Har någon kallat dig hora/bög?: jao
Hur många palestina-sjalar äger du?:  none
Vem hatar du mest?: för många
Har du på dig för kläder nu?: orka kläder? nudist javisst!
Har du tappat kontakten med: jesus. han svarar inte längre på mina böner, jag känner mig sviken!!!! jesus om du ser detta: RING MIG
du verkligen tycker om?: dig
Vill du gråta? känner mer för att...dansa! duddiluddila
Fryser du ofta?: som en kamel på island :'o
Tycker du att du är söt?: kan grisar flyga?
Är du en papperskorg ?: nej men vet andra som äre, fulla av skit
Har du ett landställe?:  brukar klättra i bergen och prata med ugglor, behöver inte landställe!
Vad tänker du göra när du är klar med den här listan?: vara med oliv

Har du en morgonrock?:  nä
Vem litar du mest på? jesus, min ledväg i livet<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: llooba

sv: hahahha jaaaaaaa;o

2010-06-07 @ 19:01:02
URL: http://llooba.blogg.se/
Postat av: llooba

sv: hahah vilket sammaträffande(A) men hur känner du han då?:)

2010-06-07 @ 19:14:38
URL: http://llooba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0