frammeeee

igår kom vi fram, och gud vad skönt det var haha!
att sitta i en bil i flera timmar = döden!
nämen iaf, när vi kom fram så packade vi in allt osv. sen gick jag och mötte alexander, så gick vi hem till honom och var med niklas och william. sen efter ett tag stack dom, så jag och alexander stack och mötte upp moa:) söt tjej kan ja lova!
så vi gick en bit, träffa några, sen skulle jag hem och äta osv.
efter det mötte moa och alexander mig, så gick vi på shell och köpte chips osv haha.
gick hem till honom, så kom william och niklas, så såg vi film o massa:)

och idag är vädret najzzzzz. strålande solsken och klarblå himmel:D love
ska äta lite frulle, sen blire nog samma människor som igår:)
nämen nu orkar jag inte skriva mer haha, uppdaterar senareee. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0