rubrik

Som ni kanske såg i förra inlägget så ville jag göra nånting med mitt rum, flytta om lite osv. Så jag började med att flytta hyllan, men mitt rum är megalitet, så när den stod mitt på golvet, så kom jag på att jag var tvungen att flytta sängen, för att hyllan skulle komma förbi, men då kunde jag inte flytta sängen, för att hyllan stod i vägen! Och det hade redan rasat ner en massa saker, som hade gått sönder osv, också var jag så jävla sur, för jag visste inte hur jag skulle göra, så jag ställde tillbaka allting igen. Och när hyllan nästan stod på plats, så fick jag inte in den mot väggen! Och det låg saker runt hela mitt golv, så jag gav upp, och väntade tills pappa kom hem, så att han kunde hjälpa mig att få in hyllan mot väggen. Så när hyllan var på sin plats, så började jag röja på golvet, vilket tog ett jävla tag. Haha shit, jag har verkligen mycket saker, saker jag inte ens behöver? Så nu har jag fått bort lite saker iaf. Och när jag ändå hållde på att städa golvet, så tog jag mig tid att städa lite annat också, tex min sminkhylla, mitt databord osv.

Men anyway, det blir nog en hemmakväll ikväll skulle jag tro, har inte så stor lust att gå ut lr så.
Ska nog plugga lite osv, eftersom vi har fysikprov på Tisdag, och jag har inte varit med på nån fysiklektion sen skolan började, så..

Men vi hörs kanske ikväll,
XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0