tjejligan

Kom hem från tjejligan igår, grymt kul har jag haft det!
Är något sur över dommarn dömde fel, annars hade vi fått en pallplats! Men sånt händer, och de går inte att göra nånting åt nu i efterhand.
Men hursomhelst, vilhelmina spela grymt bra! Fjärde plats, de ska man inte klaga på, va?:):)
Är jävligt trött må jag säga, sovit kanske 7 timmar sammanlagt på hela helgen, vill bara lägga mig i sängen och sova, och vakna om en vecka eller så..

Börjar inte förän 10 i 10 idag, hääääärligt!
Ska snart börja göra mig i ordning.

Har inge mer att skriva, så nu blir de bilder!






Kommentarer
Postat av: tjejligan

domarna sög nå jävulstkt. alla

2010-02-22 @ 10:28:39
Postat av: jennelie

saknar dig gmn

2010-02-22 @ 18:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0