lördag

Orkade inte skriva något igår när jag kom hem, eftersom jag var med Kajsa osv.
Men jag kan ta en kort sammanfattning av gårdagen;
Jag var i skolan, där det var grymt slappt! Hade en inställd lektion, och sen fick vi sluta tidigare på nästan alla lektioner. Det gillas mkt! :)
Efter skolan drog jag hem till Kajsa, var där nån timme, sen drog vi vidare hem till mig.
Vi åt, och sen kolla vi på film. Eller ja.., vi skulle se film, men när vi hade sett typ en kvart, så va båda så jävla less på filmen, haha.
Så istället gjorde vi massa annat, var galna helt enkelt ;) hihi.

Idag blir det stugan (?), hoppas det iaf!
Var ett tag sen jag var där, och det skulle vara jävligt skönt att få komma dit.

Men nu har jag inge mer att berätta, så vi hörs. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0