Dag 06 – Min dag

började med att jag klev upp och duscha, sen la jag mig och kolla på julkalendern. låg kvar en stund efter det, sen klev jag upp och fixa mig osv. åt frukost, borsta tänderna och sen for jag till skolan. när jag kom fram kom jag på att jag glömt nyckeln hemma, så fick ringa till pappa och be han skjutsa hem mig så ja fick hämta den. hade iallafall so första lektionen, fick bara lyssna på massa redovisningar, sen fysik, jobbade med nå blad, sen matte som bara flöt på som vanligt. efter det vare lunch = tacos = glad jossan! efter vi ätiti klart gick vi o chillade i rasthallen. hade gympa efter det, men istället gick jag, julia o kajsa och la oss i sofforna o sov i typ en och en halv timme, så jäävla skönt! vaknade typ en kvart innan kemin börja, så efter den hade vi so igen, och sen musik. slutade halv 4, då skjutsade mamma hem mig, gjorde i ordning maten, sen for vi nästan direkt till åsele för att gratta min pappas moster. åt bara massa gott! nu är jag iallafall hemma, ska gå och tvätta bort sminket, ta på mig andra kläder och sen bara mysa mig igenom kvällen! så later0:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0