Dag 02 – Min första kärlek

har faktiskt bara varit riktigt kär 2 gånger i hela mitt liv. (och nu räknar jag inte med alla oseriösa förhållanden man hade när man var mindre). men min första riktiga kärlek var nog alexander. vi var tillsammans förra sommaren, i ungefär en månad blev det. vi var med varandra konstant varje dag, och jag var verkligen kär. men efter ett tag så började vårat förhållande gå upp-och-ner. vi började bråka mycket, och han träffade andra osv. och även fast vi "löste" det, så var allting annorlunda ändå. vi tappade typ förtroendet på varandra, och det tog slut. men vi fortsatte som kompisar, men det tog ungefär ett år innan jag kom över honom helt. men nu är vi kompisar iallafall!

Kommentarer
Postat av: bella - lev livet ! :*

okeeey :D

2010-12-09 @ 08:47:05
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Postat av: ~ Elin Mattsson´s fotoblogg ~

sv: tack! :)

Var gärna med i veckans blogg!

2010-12-09 @ 09:04:28
URL: http://elinmattssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0