torsdag

Hade utvecklingssamtal igår, det gick braaaa..?
Vi pratade om att jag måste börja ta hem och göra läxorna, fokusera mer på lektionerna och bla bla bla, sen bestämde vi att jag skulle få göra ett läsförståelsetest, eftersom jag har problem med läsförståelse osv. Så det fick jag göra igår istället för engelska ;) gjorde första delen som va typ.. ord nånting? iaf, det gick bra. Ska få göra nästa del nästa vecka.

Efter skolan så följde Olivia med mig hem, och vi hade lite mkt kul om man säger så, haha;p Jajajaja, ingen förstår sig på oss när vi är med varandra;)

Nu ska jag iaf fortsätta fixa mig, sen börja dra mig till skolan, bläääää.
Jaja, puss:*

Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas du har en bra dag^^



Kramar!

2010-04-15 @ 16:13:56
URL: http://karingunnarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0