lyckseleeeeee!

Tjaaa, igår var jag och melinda med jennelie o frida, vi cykla runt i lycksele, sen satte vi oss på shell typ en timme haha. Senare for vi hem till melindas kusin en snabbis, men då ringde några och fråga om vi kunde komma till södermalm, så vi for dit. Satt där ett tag, sen for vi hem till elias, där han o några hade lan:p
Vid halv ett kom jennelies mamma o hämta oss, och skjutsa hem jag o melinda till hennes kusin :)
Och imorse vakna vi typ 10 av att solen lyste in i hela rummet haha. Så vi klev upp, fixa oss och drog ut på stan:)
Så nu har vi precis kommit hem, men vi ska snart dra ut igen(a)
Jajajaja, ikväll ska vi vara med jennelie o frida igeeen ;D
Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, tänkte bara uppdatera lite:]
Men vi hörs, puss:*

Kommentarer
Postat av: jennelie

tack för kvällen o tagga ikv :D<3

2010-04-24 @ 15:01:55
URL: http://jennelieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0