sista november

Va på skolan idag, det hände inget speciellt faktiskt.
Eller jo.. vi hade HKprov, och eftersom jag inte fick in det jag övat på så ledde det till omprov!
Jag måste verkigen ta tag i pluggningen nu! Men aja, fick iaf veta att jag fick G på mitt förra HKprov. Eller ja, jag svarade fel på en G fråga, vilket betyder att jag bara fick G, även fast jag svarade rätt på alla andra frågor? aja, det är knepigt såntdära! :)
Menmen, ikväll har jag mest bara pluggat osv, tänker satsa på åtminstone ett G på fysiken ;) Det är ju ändå bara ett kryssprov, då det ska jag nog klara! :)

Aja, nu ska jag nog läsa igenom fysiken ett par gånger, sen dra mig till sängs =)
PUSSHEJ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0