show me your love, baby

Har varit en ganska lugn dag idag, har inte gjort mycket alls faktiskt.
Började med att jag och Kajsa var ute och gick i kylan, sen när vi kom in tog vi varsin kopp med varm obo'y, och satte oss och kolla på Riverside. Efter det fastnade vi i soffan, framför sällskapsresan ;) haha.
Sen åt vi middag, och gick hem till mig. Kollade på Ensam hemma 2, och sen Shrek.  Sen kom Isabell hit, och då kollade vi på What happening In Vegas, och sen har vi bara suttit och pratat, i flera timmar:] Så jag har i stort sätt bara sett film..  :) Har även hunnit lagt fram allt jag ska ha med mig till mormor, men jag får packa i det ordentligt imorgon.
Känns skönt att få komma bort från allting i en vecka, komma till nått "nytt" ett tag, och träffa alla! :) Och shoppa loss! ;);) haha.

Aja, har precis tagit mig en lång dusch, och nu väntar nog sängen på mig..!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0