pluggning!

Imorse fick jag kliva upp jätte tidigt, runt 5! Men det var bara för att jag skulle till Lycksele, och jag hade nog den tidigaste tiden dom kunde hitta! Men aja, det gick bra där iaf, och det är ju huvudsaken! :)

Kom tillbaka till skolan runt halv 12, hann bara ha 3 lektioner, - gympa, engelska & SO.
Och gympan var grym måste jag påpeka! Många härliga skratt fick man, tack brudar! =)
Aja, och engelskan var inte alls jobbig, den gick fort, och SO;n likaså! :) H Ä R L I G T !
Och ikväll har jag mycket att göra! Ska försöka hinna med så mycket plugg som möjligt, känner att jag måste ta tag i allt nu!

Såhär ser min kväll ut;
- Träna
- plugga
- Se Grey´s anatomy
- Plugga
- Plugga
- Plugga
- Plugga

Ja, riktigt mycket plugg alltså!
Jag ligger efter grymt mycket, och vi har typ tusen prov nu också! Och nu måste jag kämpa extra hårt, eftersom vi får våra betyg snart!

Aja, nu ska jag snart ringa Marie, om inte hon ringer mig?
Pusshej ♥










Kommentarer
Postat av: katarinaa

hihi, va bra att du gör:*

va gjorde du i lse förästen? :)

2009-12-02 @ 20:06:37
URL: http://kkump.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, att du tränar måste vara ett mirakel :D

//kajsgurgel

2009-12-02 @ 20:37:47
Postat av: Anonym

Bra jobbat Jossan. Love you!

2009-12-03 @ 06:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0