julaftoooooooooon! ;D

Alltså.. Om bara några minuter så är julen över??? Haha, det har verkligen gått sjukt fort!

Men jag har i alla fall haft en toppenjul!
Har varit i dorotea hela dagen, och vi var inte alls många, typ 12 stycken, så de va härligt!:) Och det har bjudits på en massa skratt, galna spel och fina julklappar!:) Fast.. jag har ju fler julklappar som väntar, men dom får vänta till söndag (?), då jag kommer till mormor!:)

Jag fick i alla fall;

- kläder
- smink
- 2 shampo och balsam
- sveriges snyggaste killar allmanacka
- 2 ljuslyktor
- ljus
- påslakan + örngott (stavning?), + nå sänggrejs
- smycken
- 600 kr
Sen kom ja inte på nå mer:]

Men aja.
Och eftersom vi har ätit så jävla mycket julmat, så tänker jag och Kajsa vara duktig och gå en långpromenad imorgon!

Det var allt jag hade att säga, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0