i want your love and i want your romance

Söndag nu då, och som vanligt så har helgen gått grymt fort!
Och jag har haft en toppenhelg, precis som förra!
Men aja, idag har vi faktiskt inte gjort nånting speciellt, vi vakna vid halv elva, vi fika, fixa oss och drog ut. Vi skulle egentligen vara med Sofia och Evelyn, men det blev ingenting.. Så vi gick hem, och bara slappa!
Sen efter att Melinda åkt hem, så drog jag och Isabell hem till hon. Vi kolla på film, men den lagga typ sönder i början, så vi kunde inte se nått mer.. Så då gick vi upp och poppade popcorn, och bara satt och pratade i soffan. Mys!
Vi bestämde även vad vi skulle ge en viss person i juklapp, och det blir nog den bästa julklappen av dom alla! Åh, ja längtar redan! ;););)
Menmen, nu ska jag nog dra mig mot duschen, sen krypa ner i sängen.. :)

Men vi hörs, pusshej! ♥

Btw, har inte tagit några bilder sen i helgen, så jag slänger in en randombild på jag och Isabell, men jag älskar den!(:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0