i just want you for my own

Äntligen jullov! Härligt kan jag lova! :)

Igår fick vi våra betyg, och ja.. Jag kunde ha fått bättre, men jag är ändå nöjd! :)
Efter skolan blev vi bjuden på julmiddag (?) hos farmor och farfar
, mys! :)
Sen senare på kvällen kom Kajsa förbi, vi kolla på 2 filmer, skratta som aldrig förr, och bara hade det allmänt mysigt ! Som alltid.. :) Och vi tog en massa "seriösa" bilder, tänker slänga in dom sen ;)

Idag ska jag i alla fall gå ner och julhandla det sista, med Isabell =)
Så nu ska jag gå och fixa mig, innan hon kommer.

Men nu kommer bilder, puss!


















Kommentarer
Postat av: Anonym

JOSSAN DU ÄR SÅ JÄVLA DÖD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DU KOMMER ALDRIG ÖVERLEVA



//settan bettan fettan

2009-12-23 @ 11:24:46
Postat av: Anonym

exakt jossan du är så jävla död !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-02 @ 02:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0