hold on

Jag hann inte skriva något igår eftersom direkt efter skolan så drog jag och Mois på UG, och sen gick jag och mötte Melinda :)
Men vi fick iaf vårat betyg i SO, och G tycker jag är bra! :) hihi.
Sen gjorde jag bort engelskaredovisningen, och när jag gjorde det inför helklass så gick det cp, så jag valde helt enkelt att göra om det inför bara tjejerna, och där gick det betydligt mycket bättre!
Menmen, på kvällen igår gick vi iaf till Robin, satt där till typ 22.00, sen sparkade vi oss hemåt, och då blev det sängen på en gång! Snacka om att vi var trötta..! Och eftersom vi somna så tidigt igår, så vakna vi nio imorse! haha!
Men aja, nu ska vi fixa oss, sen dra ut.. =)
Jag kanske skriver ikväll, om jag får tid över till att blogga (:
Men pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0