empty room

Jag orkade inte skriva något igår, eftersom jag var med Kajsa, som ni kanske såg? ;) haha!
Och jag kom hem rätt så sent, så då hade jag ingen större blogglust.

Men aja, vi fick tillbaka vårat svenskaprov igår, och jag var en av dom 3 som hade fått bäst resultat! ;););)
Det var typ det ända "roliga" som hände:]
Efter skolan var jag iaf med Kajsa, vi gick hem till mig och åt, sen gick vi ut i kylan och försökte sälja kakor till spanskan..
Vi fick ingenting sålt, så vi gick hem till Kajsa och bara tog det lugnt. Vi kolla på Riverside i typ 3 timmar :) De va slappt kan ja lova!
Kom hem vid halv elva, och då blev det sängen på en gång!

Vi fick inställd spanska idag, så då passade jag på att gå hem nu :)
Har precis ätit en lätt lunch, och snart ska mamma/pappa skjutsa tillbaka mig till skolan igen.
Vi har ändå bara 3 lektioner kvar, så..
Sen efter skolan drar jag nog till UG med Mois, och väntar på att Melinda ska komma igen :D

Men aja, nu ha jag inget mer att skriva, så nu ska jag nog dra.
Men vi hörs, pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: isabell

sv; ja finns alltid för dig!!

2009-12-18 @ 20:00:48
URL: http://matttssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0