6 december

Har inte orkat bloggat på helgen, men det kändes så jävla meningslöst, när jag ändå inte har haft något att skriva.
Men aja, det har varit en helslapp helg vill ja lova, har typ gått runt i pyamas hela helgen (aa) Hahaha.
Men så kan det bli, och det är superskönt! :)

Idag fick jag iaf sova ut, till tolv. Gud, vad skönt, säger jag bara! =)
Sen så har min dag mest bara bestått av dator, film och pluggning.
Jap, jag är duktig!
Det mesta sitter, men jag antar att jag glömt det om... ett par timmar? Det brukar vara så..

Men aja,
hejdå ♥






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror nog att det sitter. Men det är faktiskt december, inte november :-)-

Love you!

2009-12-06 @ 22:54:56
Postat av: sofie

sv; snacka med isabell;)

2009-12-07 @ 18:01:11
URL: http://ssofieo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0