tisdag

Slutade skolan 14.40 idag och då vandrade jag ner till gymmet i spöregnet. Så typiskt mig att alltid bli så sur och grinig när de regnar ute hehe.. Idag blev det iallafall biceps och triceps, + lite magövningar i slutet. Trots mitt griniga humör var jag taggad till max och jag fick till ett riktigt bra pass. Höll igång i 2 timmar och kunde knappt lyfta armarna i slutet. KABAAAAM. Lite kycklingwook i magen och nån timme senare var jag lite spontant nere på gymmet igen för ett spinningpass i 45 minuter. Oj så jobbigt det var men oj så nöjd jag är efter dagens träning!! :) Nu ska jag sätta igång en film och sedan ta igen lite sömn. Sovmorgon både imorgon och på torsdag, sen på fredag är jag ledig. Livet är rätt bra ibland alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0