lördag!

förlåt för århundrades segaste uppdatering, men som vanligt älskar min dator o jävlas med mig.... gårdagen flöt iallaflall på. hade datorerna på nästan varje lektion och spelade bowling på idrotten.kung! efter skolan for jag hem, sen ett tag senare kom kajsa hit och spenderade kvällen här, vilket resulterade till mycket mat, skratt, prat, film och big brother! idag vaknade jag vid elva, klev upp och fika sen har jag räknat några av mina 39 sidor i matten som jag måste göra klart, lagt undan lite tvätt som ska tvättas upp innan spanien och bara tagit det lugnt. vid halv sex drar jag och mamma oss mot hotellet för buffé och utlottning av dom lotter som man tjänat ihop under tiden man tränat på body center! hoppas såklart på att dra hem storvinsten!;) aja, ska bju på några bilder från igår, sen dusch!peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0