SÅ ÄRE

Har inte haft tid att blogga dom senaste dagarna, så nu ska jag berätta kortfattat dagvis av det som hänt.

Lördag; Jag var med Michelle, vi gjorde inte mkt alls, mest loda runt på samhället.
Efter att vi ätit bestämde vi att jag skulle sova hos henne, så vi drog hem till mig och packade alla saker.
Sen drog vi hem till henne igen, och bara tog det lugnt, ingen av hos hade varken ork eller lust att gå ut mer den kvällen.

Söndag; Vi klev upp, fika, och sen drog vi iväg till Michelles stuga med hennes familj.
Vi åkte massor med skoter, och jag måste berätta att vi är bäst på köra ;) hahaha..
Vi var där ett par timmar, sen åkte vi hem.
Isabell kom till mig, och jag var med henne resten av kvällen. Eller ja, Michelle kom också förbi en stund, så vi spela kort och prata en massa!
Efter att Michelle dragit hem, så bestämde vi att jag skulle sova hos Isabell, så vi for hem till mig och hämtade alla saker, och sen hem till henne.
Vi fika osv, sen satte vi igång en film > i taket lyser stjärnorna. Haha, fast jag somna efter typ 40 min, fast jag har sett den filmen typ 45464 gånger:]

Måndag; Jag och Isabell blev väckt av att Jonathan ryckte upp dörren och sa att vi skulle gå ut med Rambo sen.
Haha.. Så vi drog oss upp ur sängen, fika och gick ut en sväng med Rambo. Efter det så fixade vi oss, sen for vi ut på samhället. Jag köpte en ny näspiercing, och sen drog vi på Frasses. Vi satt där gaaanska så länge (a), haha, sen gick vi på Konsum och köpte hårfärg, drog vidare hem till mig och satte igång och färgade håret.
När vi var klara så bastade vi, och sen for Isabell hem.

Haha, det blev ett ganska långt kortfattat inlägg, men aja[:

Träning ikväll, känns förjävla jobbigt om jag ska vara ärlig, så jag tror jag skippar den. Ska iaf dit och kolla på.
Men nu har jag skrivit klart, så vi hörs sen.
Puss.




Kommentarer
Postat av: storasyster

snygga lakan ;) PUSS

2010-03-08 @ 19:42:59
URL: http://sapp.blogg.se/
Postat av: photoblog by malinhe,

SVAR: nje, tyvär.. jag gör inte designer åt andra:_)

2010-03-09 @ 17:02:55
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0