andra december

har tagit tag i kemin ikväll, svarat på några frågor osv. har faktiskt bestämt mig för att ta tag i skolan nu, ligger efter i alldeles för många ämnen, och med tanke på att betygen snart ska sättas så kanske det är på tiden. har även varit duktig och städat rummet. dammsugit, plockat undan från golvet, renbäddat sängen osv. iallafall så kom jag nästan nyss från duschen. har skrubbat mig, rakat benen osv. plus smort in mig med min body butter som luktar jäkligt gott!

har tagit alla mina mediciner och tabletter också, så ska bara ta febern en sista gång för idag, sen ta en alvedon och bädda ner mig i sängen och se tv. så vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sara

Frågestund pågår!



Ställ gärna en fråga, kan vara vad som helst, jag svarar på ALLT! Avsultas 4/12 :)

2010-12-02 @ 21:12:05
URL: http://ssaraniilsson.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Jo, det är bara bra :)

Haft en bra dag då?

2010-12-03 @ 10:57:50
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0