söndagsmys och förskottsfirande

Vädret höll i sig idag med så satte mig ute i solen ett tag med mamma innan det blev förskottsfirande för bästa pappa som fyller år i morgon. Farmor kom med tårta och sen blev det massa annat gött! Annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Kom precis ur bastun där jag spenderat nån timme och sen har jag haft lite 'ta-hand-om-mig-själv-tid' så passade på att raka mig, göra ansiktsmask, hårinpackning, smort in mig o lite sånt. Hur skönt som helst!! :)
 
Nu ska jag noppra ögonbrynen och måla naglarna innan jag gör iordning lite frukt och parkerar mig i soffan och inväntar johan falk som börjar klockan nio. Ha en fin söndagskväll folket. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Jossan...NOPPA ögonbrynen! :-)

2013-03-18 @ 07:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0