26 juli

Den här veckan har bjudit på 18-års firande hemma hos paulina med öl, grillat och jacuzzi, kvällsdopp i skärskön, timmar på stranden, häng i kungsbacka med robin, kim och sanna, shopping och lunchdejt med therese. Har också gått och dragit på mig en förkyldning som jag dock trotsar lite för mycket med sena utekvällar och annat skoj hehe. Men vafan, yolo:P:P idag följde jag med therese, jessica och siv lite spontant in till ullared för att göra mig av med lite pengar. Kan glädja mig över att lönen rullade in inatt så att jag inte behöver snåla så mycket :))) Har precis duschat och gjort mig iordning. Ikväll blir det grillat och häng med skönt folk. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0