Måndag

Kan börja detta inlägg med att berätta lite kort om helgen. I lördags gick vi på stan några timmar innan vi handlade det sista inför kvällen. Gick hem och lagade iordning mat samtidigt som vi fixade oss. Runt sju kom allt folk så vi körde massa spel, drack, sjöng, dansade och skrattade. På 12-slaget sjöng vi för Kajsa som äntligen gett sig in i vuxenlivet och blivit 18!!!! Kvällen slutade runt 2 och då somnade vi på bara några röda.
Igår tog vi oss inte upp förns vid 12 ungefär. Snabbstädade och packade ihop våra saker, sen åt vi på kebab-baren innan vi satte oss på bussen hem. Har några suddiga bilder från helgen men får se om jag lägger upp dom sen.

Var på skolan idag som var rätt chill. Slutade runt halv 3 och då gick jag hem innan jag åkte ner på body center för mitt första träningspass på några veckor. Hamnade på ett spinningspass i 50 minuter och sen avslutade jag det med löpbandet. Sen jag kom hem har jag hunnit duscha, fixat lite med den nya hyllan jag satt in i mitt rum, ätit frukt och kollat på idrottsgalan. Nu avrundar jag kvällen med desperate housewives. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0