heeelg!!

Hello friday. Var en ganska onödig dag då vi bara hade svenska 20 minuter typ, sen på engelskan fick vi ett läsförståelseblad som vi skulle göra. Resulterade till att jag bara satt och tittade upp i taket på den lektionen. Slutade iallafall halv 12, så åt några pannkakor på skolan innan jag rörde mig ner mot gymmet med linn och lovisa där vi spenderat några timmar. Blev axlar och mage följt av jacuzzin och massa prat. Skön start på helgen :)
 
Har ätit macka och druckit kaffe så ska samla lite mer krafter innan jag börjar städa mitt rum och min garderob. Lär ta ett tag då heeela min garderob ligger på golvet och mitt rum behöver en makeover. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0