vila i frid pontus!

Trots att det varit en tung dag med många tankar och funderingar i huvet så har mina fina tjejer fått mig på bra humör och gett mig några goa skratt. Sånt som behövs dagar som dessa, underbara ni!! Efter skolan gick jag ner på gymmet för att rensa tankarna lite och idag stod ben på schemat. Gick superduper och hann klämma in lite magövningar i slutet, måste ju hålla igång med mina 1000 situps och mina 30-40 minuter plankan som ska göras varje vecka;)
 
Har duschat, ätit och gjort bort lite skolarbeten och har hela kvällen på mig till annat nu, skönt! Har tänt ett ljus för Pontus också och det känns bara overkligt att han är borta..♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0