benpass och löprunda

Tog mig iväg på skolan vid 2 och fick gå hem redan en och en halv timme senare, klagar inte hehe. Mötte upp mamma och gick ner på gymmet där ben stod på schemat. Fick till ett bra pass med bra puls, och dessutom kunde jag öka vikten i nästan alla övningar så de kändes bra! När jag kom hem och hade tryckt i mig middag kände jag att jag hade energi kvar så klädde på mig och tog mig ut på en löprunda. Skrapade ihop ungefär 5-6 km, lite jobbigt med allt slask men annars gick det bara fint och jag är hur nöjd som helst :) Nu ska jag starta några desperate housewives avsnitt och bara mysa på. Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du är :) kul när man får se lite bilder på dig mä

Svar: haha men tack! :)
josefine appelqvist

2013-02-27 @ 10:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0