alla hjärtans dag

Fick sluta 2 timmar tidigare idag eftersom jag varit så effektiv och gjort klart mitt arbete på barnhälsovården. Satt fint!! Tog med mig olivia ner på gymmet där vi skrapade ihop 2 timmar ungefär. Armar och rygg stod på schemat och sen han jag klämma in lite magövningar i slutet av allt. 200 sit-ups med 10 kilos vikt på magen + 5 minuters planka. Har gjort ett litet avtal med mig själv också, som ett litet "uppdrag" vid sidan av. Ska göra minst 1000 sit-ups i veckan, spelar ingen roll om jag sprider ut dom eller om jag gör alla sista kvällen, och sen stå plankan totalt 30 - 40 minuter i veckan, samma där att jag väljer hur jag lägger upp det. Får se hur detta går :)
 
Annars så är det alla hjärtans dag idag, som säkert ingen missat. Det ska jag fira med mina trognaste pojkar ben&jerry framför en film och lite sms :) godnatt i förväg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0