25-dagar

Dag 1. En bild på mig och någon jag umgås med dagligen
Dag 2. 5 bilder från sommaren 2011
Dag 3. Nått jag ser fram emot denna sommar
Dag 4. 15 sanningar om mig själv
Dag 5. Mina 3 favoritserier
Dag 6. Mitt senaste förhållande
Dag 7. Det här hade jag på mig idag
Dag 8. Detta gör jag på helgerna
Dag 9. Någon jag saknar
Dag 10. Någon jag kan berätta allt för
Dag 11. Min favorit musikvideo
Dag 12. Mitt favoritställe
Dag 13. Min familj
Dag 14. Min spotifylista
Dag 15. Nyaste bilden på mig själv
Dag 16. Någonstans jag vill åka
Dag 17. Bild på mig från ett år tillbaka
Dag 18. 5 saker jag gör varje dag
Dag 19. Bild på personen jag senast fick sms av
Dag 20. Staden jag bor i
Dag 21. Du och någon klasskompis
Dag 22. En bild på någon som är snygg
Dag 23. Någon i din släkt
Dag 24. Bild från ett ställe jag varit på
Dag 25. Min dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0