woop

I lördags lämnade jag norrland för detta år och begav mig ner till borås för att spendera julen hos mormor. Fick bara bra julklappar så nöjd är jag, kan lägga upp bilder lite senare! Bästa av allt är ju att snart sitter det en tatuering på mig, wihoo!!

Lämnade iallafall borås i onsdags och har nu bosatt mig i mitt andra hem, här trivs jag som bäst! Har kramat om alla här nere så hårt som det bara går, och dom senaste kvällarna har varit hur bra som helst. Har dessutom fått spendera lite kvalitetstid med mina favoritgrabbar. Bäst är dom, utan tvekan!! Har förövrigt precis gjort mig klar och ska snart möta upp therese och åka in till kungsbacka. Mellandagsrean kallar, här ska handlas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0