umeå

Hann ha lektion en halvtimme igår sen fick jag helt plötsligt åka iväg till umeå lite akut.. Så där spenderade jag min dag, på sjukhuset. Blev en liten runda på stan också där jag gjorde av med några hundringar. Kan visa bild senare kanske! Va hemma runt 10 igårkväll, såg big brother och sen somnade jag på bara några röda. Trött hehe.

Vaknade iallafall lite före 9 idag och mitt alarm står på halv 12??? Så nu lígger jag och kollar på tv samtidigt som jag kollar runt lite på datorn. Börjar ju klockan 1 idag så ska bara chilla några timmar till hihi. Slutar 4 och då drar jag och tränar så vi hörs då vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Daniella Book

Härligt! Jo allt är väl bara bra med mig, lite trött bara!

Händer ikväll då?:D

Kram

2012-04-03 @ 19:28:32
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0