world go round

åkte till umeå med min syster igår, och skulle egentligen åka vidare till jesper för att spendera helgen där, men det sket sig så fick ta bussen hem idag istället.. sen höll jag inte på ta mig hem heller eftersom dom tydligen ändrat priset så nu kostar det 133 istället för 129, och jag hade bara exakt 129......men då va busschauffören så snäll så fick åka med endå;)

kom hem vid 6 iallafall, smällde i mig goaste maten, fixade mig och sen drog jag på ug med vanja, michelle, simon, gurra, jimmy och hampus. spelade kort och hade det kulit! efter det stängde drog jag, vanja, gurra, simon och hampus upp till folkan, satt där o bara prata i nån timme,myz! sen fick jag skjuts av simon hem,hih. nu är jag hemma iallafall och ska snart dra mig till toan för att tvätta bort sminket och borsta tänderna. efter det kryper jag ner i sängen framför en film.pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0