woah

Hahahahaha åh. Igår en stund efter jag vaknade så cyklade jag till Michelle, som förövrigt precis kommit ur duschen, så hon hade bara en handduk runt huvet och kroppen. Så skulle hon öppna åt mig, sen satt vi på hennes bro och pratade ett tag. Sen när vi skulle gå in så har Michelle på något sätt låst dörren, sen har hon nyckeln inne, så vi blev utelåsta.... Och den enda som hade den andra nyckeln var Carola, som var på sitt jobb. Så det enda alternativet vi hade för att kunna komma in var att helt enkelt cykla ner till hennes jobb och hämta nyckeln. Hahahahha tror aldrig jag skrattat så mycket när Michelle cyklade i bara handduk ner på samhället, fyfan va kult de såg ut!!!!Åh, den där tjejen klarar fan allt.....

Aja, drog hem vid halv 3 iallafall, o då kom Kajsa till mig direkt. Så vi drog ner på ica o köpte chips och dip sen hem till mig igen o och gjorde goaste maten!mums. Sen resten av kvällen myste vi bara framför tv;n med massa gott! Idag vaknade vi vid 10 haha, gjorde frukost sen degade vi bara i soffan. Nu har hon dragit hem iallafall, eller för några timmar sen. Och sen dess har jag hunnit städa mitt rum och duschat mina hårförlängningar. Välbehövligt båda 2. Nu ska jag dunka muzik.hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0