torsdag

hej, och förlåt för sen uppdatering, men har hållt på städa sen jag kom hem. ska bara skura golvet osv, sen är jag klar! har iallfall varit fetaste chill dagen idag. planerade inför företag för en dag mellan 9 och typ 10 över elva, sen behövde vi inte gå på matten så hade rast fram till 1 då vi hade spanska som vi inte gjorde nånting på typ. sen friskvård, behövde bara gå en kort bit sen sluta. så hade bara dom två lektionerna för klockan 3 for jag på möte med kuratorn. så vi for ner till carina och fick nån slags yoga som typ skulle hjälpa mig med min andning, stress, ångest
osv. och kan lova er där ute, att det var huuuur skönt som helst. en jävligt stor lättnad efteråt! aja, ska forstätta städa klart nu sen springa in i duschen. efter det mååste jag göra klart min spanska! så upd mer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0