tisdag

såg nu att mina inlägg som jag skrev i söndags publicerades idag? aja, skit samma. har iallafall varit sjuukt härligt väder dom senaste dagarna. riktig sommarvärme:D drog även på ica idag på rasten o köpte mjukglass med sköna personer, satt mycket fint vill jag lova. annars så for jag och tränade med mamma efter skolan, blev bara konditionsträning idag, men det funkade det med. sen när jag kom hem o hade ätit osv, så for jag ut och sprang/gick typ 8km med erika, haha galet. är iallafall hemma nu, och ska snart springa in i duschen, sen får jag se vad som händer! hör3s l8er0

förresten, kan ju passa på att bjuda på några bilder från i lördags eftersom de inte gick o lägga in bilder tidigare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0