mot spanien!

Bloggade aldrig nått igår när jag kom hem, men min dator har typ fuckat upp sig så what to do. Så efter en braa helg med shopping, fint väder, trevligt folk osvosv, laddar jag nu upp inför en vecka på gran canaria med massa underbara. Fyfan vad härligt det kommer bli:D:D:D Så om typ 2 timmar blir det buss till östersund, sen tåg därifrån till stockholm och sen flyg till spanien:D Så alla som har mitt nummer - va social på sms!!!!!!!!!!!!11111 Nu måste jag fixa ihop nånting som jag kan äta på tåget, sen packa ner det sista! Så blir ingen uppdatering förns den 1 juni då jag kommer hem. Men lär ju ha massor att berätta då, plus tusentals bilder som ni får se då så det blir brao! Men ha det bra i kalla sverige, för det ska jag ha i varma spanien:D:D puss!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ha det så kul =D

2011-05-25 @ 09:56:37
URL: http://thisismarielle.se
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej vad roligt :) Jag läääängtar så himla mycket till semestern nu! Gör inte du?

2011-06-02 @ 12:13:31
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0