måndag

sjuuukt seg dag! huvudet har dunkat och mina ögon har varit tunga som bly. så va inte på so;n så fick 2 timmars rast istället för en, satt fint hihi! aja, for och tränade efter skolan med mamma iallafall, och som jag trodde så gick det trögt som fan. kanske inte så konstigt med tanke på hur trött jag har varit idag. nu är jag iallafall hemma och har precis ätit mig proppmätt på fiskbullar, gött. ska kolla runt lite på examenskläder nu och se om jag hittar ngt som jag kan beställa. börjar bli dax!
min o erikas fina mjukglass som vi gjorde på bilden;);););)grr

Kommentarer
Postat av: elina

haha mums :d

2011-05-02 @ 18:58:20
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0