fredag

idag har varit en bra dag! det är fredag, solen har varit framme och jag har skrattat mig igenom nästan hela dagen. nu är jag iallafall hemma, skulle egentligen fara och träna efter skolan men både jag och mamma hade sån jävla huvudvärk, så vi skippade det. känner mig något lat nu eftersom jag bara har tränat 2 gånger den här veckan.. aja, ikväll ska jag iallafall vara med mina fina - linn, lovisa och olivia. vi ska först ner på blommona och kolla lite eftersom det är myskväll där, sen ska jag och olivia köpa nått gott och dra hem för att se film! nä nu ska jag duscha och fixa mig. hörz senare folket

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv:absolut8:)

2011-03-25 @ 18:01:30
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0