you gonna make me stay

förlåt för seg uppdatering, men har varit sjukt fint väder ute idag, så har mest legat ute i solen! annars gör jag inte så mycket för stunden, njuter av sista dagen av 'lovet' som jag haft i 2 veckor ungefär, och som förövrigt varit azum! nu är det bara 3 dagar kvar, sen på fredag står jag och ska säga hejdå till min klass. åh, galet vad jag kommer sakna den! menmen, what 2 do lix0m. sen åker jag även till min finaste linnea på fredag, och stannar till söndag, eftersom jag förmodligen börjar jobba på måndag innan sommarskolan. men det blir braaa, får iallafall några dagar med min andra halva! aja, ska ta mig i kragen och fixa lite saker nu, sen springer jag in i duschen! PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0