i want it that way

hängde med issa, therese, portin, adam och albin igår. dansade med fetaste musiken i issas rum, var helt m0ngo, töjde mitt öra mer, drog en mopperagg och det hela slutade med att vi satt på gatan mitt i natten med körsbär och massa prat! myZit. nu har jag precis duschat och ska snart börja fixa mig. väntar på att mamma och jennifer ska komma upp från stranden också så att vi så snart som möjligt kan sätta oss i bilen påväg mot borås. så där ska vi spendera dagen idag med stan, god mat osvosv. sen senare ikväll drar vi oss vidare mot göteborg för att hämta kajsa som kommer hit och ska stanna i en vecka:D:D:D:D:D åh vad allt rullar på braa nu!puss på livet typ

Kommentarer
Postat av: sloarez - Passion for photo

Hejhej ville bara titta in & säga att du har en super fin blogg! Kram :)

2011-07-27 @ 08:58:07
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0