tisdag

hej, och förlåt för noll uppdatering ungefär, men jag har min dator att skylla på, igen.. vet fan inte vad som har hänt med den, men in på lagning ska den iallafall! hur som helst, påsklovet är slut, och skolan har börjat som vanligt igen. känns lite trögt, men vad gör man? är ju ändå bara cirkus 20 skoldagar kvar eftersom vi åker till spanien en vecka, så det är nog bara o bita ihop! annars så har dagen flutit på som vanligt. började med möte hos kuratorn, så slapp hela första so lektionen iallafall! sen efter skolan for jag direkt ner till farmor och farfar för att följa dom och äta palt hos ann-mari, sen ner till body center och tränade! så nu är jag hemma och har duschat och så, så nu ska jag städa undan lite på rummet, byta sängkläder, fixa nånting att äta sen se tv! hörz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0