glad påsk!

känner att jag legat lite off ett tag när det gäller bloggen, men det är lov och världens skönaste väder så därför spenderar jag den mesta tiden ute! men nu är jag så gott som tillbaka på banan igen!:D iallafall så har jag spenderat min dag i stugan. har varit världens härligaste dag! har byggt på brännan i massor, ätit massa gott, spelat kubb, umgåts med släkten och även tagit årets andra dopp! de ni;) och nu känns det verkligen att sommaren är påväg. har haft upp mot 39 grader i solen, gått barfota på gräset o allt. så nu kan man inte annat än att älska vädret! sitter förövrigt nyduschad i min säng och dunkar massa skön musik, känns brao! ska kika runt lite till, kanske läsa igenom några av mina 756 bloglovininlägg eller nått, sen får jag se om jag startar en film eller vad jag gör! hörz vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0