but you dont understand

hej, och förlåt för sen uppdatering. men slutade skolan vid 4, sen nån timme senare for jag och olivia och tränade. var galet skönt kan jag lova er! suger ganska rejält att mitt kort bara håller till på måndag... aja, får tjata på ett nytt;) annars så känns det hur skönt som helst med bara en dag kvar till lov! dock blir jag ensam hemma från lördag tills antingen onsdag eller torsdag, så får se vad jag hittar på! lördagen är iallafall planerad, men mer om det senare! nu ska jag gå och borsta tänderna osv, sen se big brother! peace

Kommentarer
Postat av: MADDES

Jag svarar på kommentarer. Hur mår du idag?

2011-04-15 @ 13:02:37
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, nice :) Får du någon påskledighet i år då? :)



Jäkligt tuffa bilder :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-15 @ 16:29:46
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0